ani muradyan

Ինչպես են գույները ազդում մեր զգացմունքների վրա

Գույները կարևոր դեր են կատարում ձեր բրենդի ինքնատիպության ստեղծման հարցում։ Վերջիններս գրավում են սպառողների ուշադրությունը, հույզեր արթնացնում և մեծ ազդեցություն թողնում ձեր բրենդի տեսանելիության վրա: Որոշ գույներ կարող են մեզ երջանկացնել, տխրեցնել, աշխուժացնել կամ առաջացնել քաղցի զգացում: Ինչպես գծանկարչի, այնպես  էլ ձեռներեցի համար շատ կարևոր է հասկանալ այն հոգեբանական ներգործությունը, որ  գույները կարող են ունենալ մարդ էակի վրա։ Ավելի մոտիկից դիտարկենք այն, թե ինչպես են գույները ազդում մեզ վրա, ավելի շատ հոգեբանական, քան վարքային պլանում:

Տաք գույներ

Կարմիրը, նարնջագույնը և դեղինը իրար շատ մոտ գույներ են։ Այս գույները կոչվում են «տաք» գույներ, որոնք հաճախ երջանկություն, լավատեսություն և նախաձեռնություն են արթնացնում։ Այսպես ասած,  դեղինը և նարնջագույնը կարող են միևնույն ժամանակ հարձակողական թվալ, իսկ կարմիրը կարող է ախորժակ բացել։ Ի դեպ, McDonald-ի, KFC-ի և նմանատիպ այլ կազմակերպությունների ցուցանակներին կարող ենք տեսնել այս գույները, ինչու՞, որովհետև նրանք ցանկանում են, որ իրենց հաճախորդները քաղց զգան և արագ ուտեն։

Կարմիր

Կարմիրը «ամենատաք» և «ամենադինամիկ» գույնն է ներկապնակի վրա։ Այլ կերպ ասած, կարմիրը ստեղծում  է հակադիր հույզեր։ Այսպիսով, այն հաճախ նույնացվում է կրքի և սիրո հետ, բայց նաև բարկության և վտանգի։ Կարմիրը կարող է արագացնել սրտի աշխատանքը և պատճառ դառնալ անհանգիստ վարքի։

Եթե դուք ցանկանում եք գծագրական տարրի վրա ուշադրություն հրավիրել, հատկապես օգտագործեք այս գույնը։ Բայց ուշադրություն դարձրեք այն չափից շատ չօգտագործելու վրա,  քանի որ կարող է նաև ուշադրություն շեղել այլ նյուանսներից:

Նարնջագույն

Նարնջագույնը սաստկացնում է երջանկության  և կենսունակության զգացողությունները։ Ինչպես կարմիրը, նարնջագույնը նույնպես աչք է ծակում։ Այն դինամիզմ է մատնանշում, բայց նաև կարող է ագրեսիվ համարվել։ Նարնջագույնը խորհրդանշանն է էներգիայի, հյուրընկալության և բարեկամության։ Այն լավ ընտրություն է հաճախորդներին դրդելու, որ գնեն ձեր ապրանքները։

Սառը գույներ

Սառ գույներից են համարվում կանաչը, կապույտը և մանուշակագույնը։ Գույները հանգստացնող և խաղաղեցնող բնույթով են օժտված, չնայած որ դրանք նաև կարող են տխրություն արտահայտել։ Մանուշակագույնը հաճախ օգտագործվում է ստեղծարարություն առաջացնելու համար, քանի որ այն կապույտի (հանգիստ) և կարմիրի (սաստիկ) խառնուրդ է։ Սրանք իդեալական գույներ են առողջությունը, գեղեցկությունը և անվտանգությունը խորհրդանշելու համար։

Կանաչ

Կանաչը խորհրդանշում է առողջությունը, գարնան վերադարձը, թարմությունը և հարստությունը։ Այն աչքի համար ամենաքիչ հարձակողական գույնն է։ Կանաչը հրաշալի ընտրություն է որոշակի գծանկարչական հավասարակշռության ստեղծման համար, հետևաբար այն իդեալական ընտրություն է այն կազմակերպությունների համար, որոնք ուզում են ցույց տալ աճ, անվտանգություն կամ ներշնչել բոլորին հնարավոր ամեն ինչ:

Աղբյուրը` Կամիլ Ֆրանկ, 99designs.fr

Ֆրանսերենից թարգմանեց` Անի Մուրադյանը