Կրթություն խորագրի արխիվներ

Nane Eghiazaryan

Երկրաչափական խնդրի նման

Առաջ «ավագ դպրոց» բառակապակցությունը լսելիս պատկերացնում էի շատ լուրջ միջավայր, որտեղ դասը պետք է անցներ քար լռության մեջ ու նույնիսկ շնչելը լիներ արգելված: Կարծում էի, որ այնտեղ սովորում են դոկտոր-պրոֆեսորներ  ու իրենց գիտական մտքերից ցնդված մարդիկ: Իսկ հիմա արդեն ես էլ եմ սովորում ավագ դպրոցում ու հասկացել եմ, որ պատկերացումներս եղել են ֆանտաստիկայի ժանրից: Ավագ դպրոցում էլ են սովորում ինձ նման հասարակ մարդիկ, իսկ մարդկանց մեջ հաստատ կգտնվեն խելացիներ ու ավելի խելացիներ:

Դե, մեր դպրոցում տասներորդ դասարանցիներս ընդամենը երեսունհինգ հոգի ենք, ու չի կարող ձևավորվել երեք հոսք, այդ իսկ պատճառով ստեղծվեցին ընդհանուր և բնագիտամաթեմատիկական  հոսքերը: Դե, իսկ ես գնացի բնագիտական հոսք: Գիտե՞ք, որ հենց այդ դասարանում, իմ կողքին սովորում են ապագա բժիշկներ, տնտեսագետներ ու ծրագրավորողներ: Ես գիտեի, որ ամեն մեկս դեռ իններորդ դասարանում որոշ պատկերացումներ ունենք մեր մասնագիտության ընտրության հարցում, բայց երբ ավագ դպրոց ես գալիս ու տեսնում քո ընկերներին, ովքեր ջանասիրաբար արդեն սկսել են աշխատել, որպեսզի հասնեն իրենց նպատակին, մի տեսակ դու էլ ես ոգևորվում:

Միգուցե ոմանք ասեն, որ ավագ դպրոցը ոչնչով չի տարբերվում միջին դպրոցից, բայց ինձ համար տարբերությունը շատ մեծ է: Միջին դպրոցում միգուցե դասեր կային, որ չէի սովորում, որ թերանում էի, իսկ այստեղ, թեկուզ ամենաչսիրածս թեման պետք է շատ լավ սովորեմ, որովհետև հասկանում եմ, որ դա ինձ պետք կգա հետագայում: Ու հիմա էլ, ճիշտ է, դեռ հոկտեմբերը նոր է սկսել, բայց կան դասեր, որոնք սովորելիս ակամայից հիշում եմ անցած դպրոցական տարիները, որտեղ նույնպես այդ նյութը կար, ու ես լավ չէի սերտել այդ դասը, դրա համար էլ հիմա դժվարանում եմ:

Մի խոսքով, ավագ դպրոցը իմ և երևի ձեզնից շատերի համար մի նոր աշխարհ է, նոր բարդ երկրաչափական խնդիր, որը լուծելուց հետո կթերթես էջը ու կանցնես մյուս խնդրին… Իսկ խնդիրները, իմ կարծիքով, շարունակում են դառնալ ավելի հետաքրքիր, բայց նաև ավելի բարդ…

Hripsime Vardanyan

Այս տարվա ամենակարևոր որոշումը

-Էրեխեք, էս ամառն էլ անցավ, որոշեցի՞ք ինչ եք դառնալու,-հարցրեց ընկերուհիներիցս մեկը:

-Ես ռոմանո եմ տալու, սեպտեմբերից պարապում եմ:

-Ես երևի դեղագործ:

-Բա դու՞, Ռիփս:

-Վա՜յ, լավ էլի, ինձ մի հարցրեք, ես խելագարվում եմ արդեն: Չեմ կողմնորոշվում:

Նախավերջին տարին է: Մարդիկ կան ուրախ են, մարդիկ կան արդեն ձանձրացել են 11 տարի դպրոցում անցկացնելով, իսկ մարդիկ կան՝ ինձ նման, ում մտածմունքը միայն մասնագիտության ընտրությունն է, և չեն նկատում, թե ինչ է կատարվում իրենց շուրջը:

Վերջին ժամանակներս մտածմունքս միայն այդ ուղղությամբ է: Ծանոթների հանդիպելիս էլ բոլորի երկրորդ հարցը սա է.

-Բա դու որտե՞ղ ես ընդունվելու:

Ամեն անգամ հիշեցնելով, ասես աղ են լցնում վերքիս վրա:

Ախր, ինձ էլ հասկացեք. մտածմունքը շատ է. Մտածել, թե որ առարկայից եմ համեմատաբար ավելի լավ, կրկնուսույցի դիմել՝ մեկ, երկու կամ երեք առարկա պարապելու համար՝ ընդունելության քննության համար, հաջող հանձնել քննությունները՝ չնայած դժվարություններին, ընդունվել, լավ սովորել, ավարտել այն հույսով, որ աշխատանք կգտնեմ: Գուցե իրականում այդ ամենը ավելի հեշտ է, սակայն այդ հարցը շարունակում է ինձ տանջել:

Հույս ունեմ` կկայացնեմ ճիշտ որոշում:

Բայց համոզված եմ, ինչ մասնագիտություն էլ որ ընտրենք, պետք է ձգտենք դառնալ լավ մարդիկ և մեր երկրի արժանի քաղաքացիներ:

lusine atanesyan-2

Խրախուսելու ուժը

Արդեն համարյա մեկ ամիս է` գնում ենք դպրոց: Ամեն ինչ շատ լավ է: Մեզ արդեն հանձնարարություններ են տալիս: Այս տարի բացի այն առարկաներից, որոնք մենք անցնում ենք, ավելացել են ևս երկու առարկա` հասարակագիտություն և ՆԶՊ: Ուզում եմ ասել, որ ամեն ինչ շատ նորմալ է: Այսքանի մեջ մի արտասովոր բա կա: Արդեն 17-րդ օրն է, բայց մեզ դեռ նախորդ տարվա գովասանագրերը չեն տվել: Միշտ գովասանագրերը բաժանում էին դպրոցի բակում, սակայն այս երեք տարի է, ինչ գովասանագրերը բաժանում են դասարաններում: Մենք մտնում էինք դասարան, և դասղեկները բաժանում էին մեզ գովասանագրեր: Սակայն այս տարի դա էլ չեղավ:

Գիտեք, ամենահետաքրքիրը որն է, որ նույնիսկ գովասանագրերը պատրաստ չեն, և մեր դպրոցում էլ չեն: Ես դպրոցի տնօրինությանը չեմ մեղադրում, այլ մեղադրում եմ դրանով զբաղվողներին: Արդեն ամեն ինչ պարտականության նման մի բան է դարձել: Մենք պարտավոր ենք ամեն սեպտեմբերի մեկին բարձրանալ դպրոց, իսկ դրանից հետո ամեն օր գնալ դպրոց, գալ տուն և անցնել դասերին, բայց երբ գիտես, որ քո արածը վերջում գնահատվելու է, դու դա սիրով ես անում:

Ես զգացել եմ, թե ինչ է զգում այն մարդը, երբ այդքան երեխաների միջից կանչում են ընդամենը մի քանիսի անունները: Բայց եկավ մի պահ, երբ այդ ամենի վերջն էլ եկավ, և շատ երեխաներ չզգացին այդ քաղցրությունը: Երբ քեզ խրախուսում են, ամեն ինչ անում ես ավելի մեծ հաճույքով: Այս ամենը թևաթափ է անում երեխաներին, և նրանք չեն ցանկանում սովորել:

Երբ ես իմ եղբորը պատմում էի այն զգացմունքների մասին, որ զգում եմ, երբ տնօրենը ինձ է հանձնում գովասանագիրը, և երբ գովասանագիր ստանալու հերթը հասավ եղբորս, նա չզգաց այդ հաճելի երևույթը:

Ես ուղղակի խնդրում եմ. թող գովասանագրերը բաժանեն բոլորի ներկայությամբ, այլ ոչ «գաղտնի», և եթե ոչ դրսում հանդիսավորությամբ, ապա գոնե սեպտեմբերի մեկին դասարանում:

seroja baboyan

Անազատության օրերը

Ահա և սկսվեցին իմ, այսպես ասած, «անազատության օրերը»: Լավ վերնագիր ա բայց, գիտե՞ք: Լավ, խոսքս բոլորովին կապ չունի դրա հետ: Դե, բոլորս էլ հազիվ հասնելով 11-րդ դասարան՝ գիտակցում ենք, որ սովորելը պետք ա գալու ու սկսում ենք ինչ-որ քայլեր ձեռնարկել մեր ապագան կառուցելու գործում: Գալիս է պահը, որ պետք է սովորել կամ դառնալ գործազուրկ, ոմանք  ընտրում են հեշտ տարբերակը՝ «դիվան քշելը», բայց այ նրանք, ում համար մեկ չէ իրենց կյանքը, հաստատ կընտրեն որոշ չափով բարդ, բայց արդյունավետ ու միանգամայն ճիշտ տարբերակը: Դե, ճիշտն ընտրողների առաջ իր դռներն են բացում բուհերը: Բայց մինչև բուհին հասնելը, էհէ՜, պարապմունքներ, պարապմունքներ ու էլի պարապմունքներ։ Ցտեսություն  համակարգչի դիմաց նստող ու ոչինչ չանող Սերոժ: Ես էլ եմ ընտրել ճիշտ տարբերակը, պարտավոր էի  ընտրել: Հիշում եմ՝ ժամանակ կար, որ ասում էի.

-Է՜ մամ, ինչի՞ս ա պետք համալսարանը, հազիվ դպրոցն ավարտեմ, էն էլ չգիտեմ՝ կավարտե՞մ, թե կսարքեն 15 տարի:

Ի դեպ, էս դպրոցական 12 տարին հայտնի «մեմ» ա դարձել:

Բայց հիմա ինքս եմ գիտակցում, որ պետք ա սովորեմ: Դե, արդեն ընտրել եմ, թե հետագայում որտեղ եմ սովորելու և որ բաժնում: Եվ ահա սկսվեցին իմ պարապմունքները՝ հայոց պատմություն, շուտով նաև՝ անգլերեն, դրան կգումարվի հայոց լեզուն: Ադիոս ազատ ժամանակ։ Այսուհետ սովորել, սովորել, սովորել: Նամռոտ հայացքով դպրոցական ուսուցիչների հայացքները կսկսեն ավելի շատ ինձ հետևել:

-Սերյոժա, շուտ դուրս մի արի դասերից պարապմունքիդ պատճառով։

-Ախր մնամ ի՞նչ անեմ, ֆիզկուլտ պարապելու փոխարեն պարապմունքս կկրկնեմ։

-Հա, հա, հաստատ մի բան գիտեմ էլի, որ ասում եմ:

Եվ այսպես, մնում է ավարտել դպրոցը, ընդունվել ու անցնել առաջ:

Gayane Avagyan

Ես էլ սկսեցի

Նստած մտածում եմ, մտածում ու չեմ հավատում, որ իմ վերջին դպրոցական սեպտեմբերն է: Չեմ հավատում, թե չեմ ուզում հավատալ. չգիտեմ: Է~ , ոնց անցավ ժամանակը, էդպես էլ չհասկացա: Բայց մի բան հաստատ է. դպրոցական օրերն անփոխարինելի են: 

Հիշում եմ առաջին սեպտեմբերի մեկս: Իմ երկու պոչիկները, մի ձեռքով մայրիկիս ձեռքն էի բռնել, մյուսով` ծաղիկները, առաջին ուսուցչիս համար գնված: Պայուսակս եմ հիշում մեծ ու ծանր, որը հազիվ էի  գցում ուսերիս, դասընկերներիս ժպիտներն եմ հիշում…  Հիշում եմ ու չեմ հավատում, որ ես արդեն տասներկուերորդ դասարան եմ փոխվել: Ախր, ե՞րբ անցավ ժամանակը:

Ամեն տարի օգոստոսին սպասում էի դասերի սկսելուն, որ սկսեմ լավ սովորել: Դեռ մի բան էլ խոստանում էի բարձր գնահատականներ ստանալ: Ճիշտ է, մենակ խոստանում էի: Թե ասա` Գայանե ջան, դու մաթեմից բարձր ստացո՞ղ ես, որ խոստումներ ես տալիս: Մնացածը բարձր ստանալ ստացվում էր, բայց հանրահաշիվն ու երկրաչափությունը չէր ստացվում: Հետո ի՞նչ, բնագիտամաթեմատիկական հոսքում եմ սովորում. հոգով հումանիտար եմ:

Երկար պատմություն է: Չբացվեց հումանիտար հոսք, ես էլ ուրիշ դպրոց չգնալու համար այդ հոսքում մնացի: Բայց միչև հիմա զարմանում եմ, թե ոնց եմ կարողացել ամեն օր մաթեմատիկա ու ֆիզիկա սովորել: Ապրի Գայանեն: Դե լավ, հերիք է բողոքեմ, մեկ է` սովորածս ինձ պետք է գալու (Հա, բա չէ՞):

Այսօր առաջին անգամ հանդիպեցի հայոց լեզու պարապող ուսուցչուհուն` կրկնուսույցիս, ով ինձ համար պետք է բացահայտեր շտեմարանների անծայրածիր աշխարհը: Առաջին հայացքից բարի, բայց միևնույն ժամանակ, խիստ թվաց ինձ: Դե ի՞նչ ասեմ, առաջին տպավորությունս լավ էր: Սպասենք մնացած տպավորություններիս:

Ահա, սկսվում են իմ դաժան օրերը: Շտեմարան, շտեմարան, շտեմարան ու էլի` սովորել, սովորել, սովորել: Հենց առաջին օրով ուսուցիչս հանձնարարություններ տվեց, ես էլ խելոք-խելոք լսում էի ու սպասում, որ հասնեմ տուն ու անեմ: Առաջին օրերին միշտ էլ սիրով ես դաս անում,  բայց այ, հետո…

Ըհը, դպրոցից էլ զանգեցին` գրքերը ստանալու ժամանակն է: Ո՞վ է հասցնելու պարապող առարկաների հետ այլ առարկա էլ սովորել, չեմ հասկանում: Այնքան էլ հաստ գրքեր են, ափսոս, շատերը չեմ էլ բացելու: (Անկեղծանում եմ, կներեք, ուսուցիչներ, փաստը մնում է փաստ: Դուք եք ասում, որ ստել չի կարելի):                                                                                                                         Խոսում եմ, էլի, բայց թե այսքանը ոնց եմ հասցնելու, չգիտեմ…

lilit kharatyan

Կարևոր որոշում

Երևի այս տարի շատերն ավարտեցին իրենց հիմնական կամ ավագ դպրոցները և ընդունվեցին համալսարան, քոլեջ կամ մեկ այլ դպրոց: Նույնն էլ ես: Այս տարի ավարտեցի հիմնական դպրոցս և ավագ դպրոց եմ գնում: Հիմա մի բան կասեմ, որին քչերդ կհավատաք: Արդեն օգոստոս ամիսն էր, բայց ես դեռ չէի կողմնորոշվել, թե ուր գնամ: Իրականում պատճառն այն է, որ ես հաստատ չեմ որոշել, թե ինչ մասնագիտություն ընտրել ու դրան համահունչ որևէ տեղ ընդունվել: Տարբերակները շատ են, բոլորը տարբեր կողմերից խորհուրդներ են տալիս.

-Արի մեր դպրոց:
-Վայ չէ, ի՞նչ կխոսաս, ձեր դպրոցն ի՞նչ է, օր գա, արի մեր մոտ, մերը լավն է:
Ու էսպես…
Մենք վաղուց էինք որոշել, թե ես ուր պիտի գնամ, բայց մարդիկ կողքից այնքան էին խոսում, մյուս դպրոցների լավ ու վատ կողմերը նշում, որ մեզ էլ արդեն շփոթեցնում էին: Անընդհատ մի նոր դպրոցի անուն էի լսում, որոնց անունները նույնիսկ երբեք չէի էլ լսել:

Ամռան վերջին գյուղ գնացի, հանգստացա ամեն ինչից, քաղաքային մթնոլորտից: Հետո խոսեցի մայրիկիս հետ դպրոցի հարցով, ու նա ինձ վերջապես վերջնական պատասխան տվեց: Շունչս տեղն եկավ, կարևորը իմ ուզած դպրոցն էր: Եվ այսպես արդեն սեպտեմբեր է, և ես նոր դպրոց եմ գնում, նոր համադասարանցիներիս ու նոր ուսուցիչներիս հետ եմ: Երևի ոչ մի տարի չէր եղել, որ այսպես անհամբերությամբ սպասեի դասի գնալուս, այն էլ օգոստոս ամսից: Բայց այս խոսքիս հաստատ շատերը կասեն՝
-Դու հո խելա՞ռ չես, ի՞նչ դաս, ի՞նչ բան, քեզի համար գնա հանգստացի էլի, մեզե մի հիշացրու դպրոցի մասին:
էխ, բայց դե հոգեվիճակ է, հո չե՞մ կռնա փոխել:

Իմ ոգեշնչման աղբյուրն իմ ուսուցիչն է

Լուսանկարը՝ Էլզա Զոհրաբյանի

Լուսանկարը՝ Էլզա Զոհրաբյանի

Մի քանի տարի առաջ մեզ հանձնարարեցին «Իմ ոգեշնչման աղբյուրն իմ ուսուցիչն է» վերնագրով շարադրություն գրել: Ես գրեցի շարադրությունը, բայց Նրա համար այդպես էլ չընթերցեցի: Հիմա այն ձեր դատին եմ հանձնում: Հուսով եմ, որ այս անգամ Նա` իմ սիրելի ուսուցիչը, կկարդա այն:

«Իմ ոգեշնչման աղբյուրն իմ ուսուցիչն է»

Ես սիրում ու հարգում եմ իմ բոլոր  ուսուցիչներին: Նրանք աշակերտներին  գիտելիք են տալիս:  Որոշ աշակերտներ ճիշտ և տեղին են կիրառում իրենց  սովորածը, ոմանք էլ պարզապես մոռացության են տալիս:

Իմ ամենասիրելի ուսուցիչը ընկեր Օխոյանն է: Նա խելացի է, բարի ու գեղեցիկ`ինձ համար անթերի: Ընկեր Օխոյանը դարձել է մեր դասղեկը:  Բացի դասղեկ լինելուց, նա մեզ դասավանդում է «Աշխարհագրություն»  և «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկաները:
Նրա շնորհիվ ես սովորել եմ քարտեզը: Կարող եմ ցույց տալ երկրագնդի բոլոր երկրները, մայրցամաքները, օվկիանոսները, լեռներն ու գետերը:
«Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայի դասաժամերին էլ քրիստոնեական դաստիարակություն ենք ստանում, սովորում ենք: Ծանոթացել ենք մեր եկեղեցու պատմությանն ու ծեսերին:

Ես նրան եմ համարում իմ ոգեշնչման աղբյուրը, որովհետև նրա ամեն մի խոսքը ինձ համարշատ կարևոր և ուսանելի է:
Կան աշակերտներ, որոնք ուսուցչին սիրում են գնահատականի համար:  Եթե  բարձր գնահատական են ստանում ` ուսուցիչը լավն է, եթե ցածր` վատ ուսուցիչ է: Ես այդպես չեմ մտածում: Թե աշխարհագրությունից,  թե Հայ եկեղեցու պատռմությունից   ցածր գնահատականներ եմ ստացել, բայց երբեք իմ կարծիքը չեմ փոխել դասղեկիս մասին: Ընկեր Օխոյանը  շատ համբերատար անձնավորություն է, նաև` զիջող:

Մի անգամ ուրվագծային քարտեզը մոռացել էի տանը, բայց նա ինձ ներեց ու մատյանում «երկուս» չդրեց: Ես հասկացա, որ ամեն դեպքում, պետք է պարտաճանաչ լինել, եթե անգամ ուսուցչուհին զիջում է ու «երկուս» չի նշանակում:

Շատ եմ սիրում, երբ գնում ենք էքսկուրսիաների: Ընկեր Օխոյանը մեզ գրեթե բոլոր մարզեր տարել է ու ծանոթացրել տեղի տեսարժան վայրերին:

Ընկեր  Օխոյանը շատ լավ խորհրդատու է: Աշակերտները նրան վստահում են, նույնիսկ իրենց  անձնական գաղտնիքներն են պատմում: Ընկեր Օխոյանը, ընտանիքիս անդամներից հետո ամենաթանկ մարդն է ինձ համար:

Ես նրան շատ եմ սիրում:

Anna Andreasyan

Ե՞րբ մեծացանք

Հնչեց զարթուցիչը, որի ձայնը աշխարհում ամենաշատն եմ ատում: Բայց դե զարթուցիչն ի զորու չէր ինձ արթնացնելու: Ես լռեցրի նրան՝ մատի մի հպումով: Այդտեղ նրան օգնության եկավ մայրս: 

-Ան, վեր կաց, արդեն ժամը 8-ն ա (մայրիկները միշտ սիրում են մի կես ժամով չափազանցնել):

-Մամ, մի րոպեից վեր կկենամ:

Ու ես հաշվում եմ մտքում, բայց մի րոպեն դեռ չվերջացած՝  նորից քնում եմ ու ընկնում երազների մեջ: Ես ատում եմ, երբ ինձ իմ լավ ու հետաքրքիր երազից ընդհատում են: Բայց ինչ արած, պետք է դպրոց գնալ: Եվ այսպես՝ դաժան պայքար մղելով քնի դեմ՝ վերջապես վեր կացա: Սեպտեմբերի մեկն է՝ տոնական և ուրախ օր: Բայց գիտե՞ք, ես առավոտյան միայն մի բանի մասին եմ մտածում, թե երբ եմ տուն վերադառնալու, որ քնեմ (իհարկե, դա երբեք չի իրականանում): Ուղևորվեցի դպրոց, ճանապարհին անդադար կրկնելով ելույթիս խոսքերը: Արդեն բավական հեռվից լսվում էր երգերի ձայնը: Երբ մտա դպրոցի բակ՝ բոլորը, ըստ ավանդույթի, շուրջպար էին բռնել: Ես միացա նրանց՝ չմոռանալով խոսքերիս մասին, որ ինձ անդադար հուզում էին: Երբ շարված էինք, ամենաաշխույժ մասը շարքում առաջինների մոտ էր: Նրանք ոգևորված էին, հուզված, բայց մի բան հաստատ է՝ իրենց ծնողներին հուզվածությամբ երբեք չէին կարող գերազանցել: Այնպիսի տպավորություն էր՝ ասես նրանց առաջին զանգն էր, ոչ թե երեխաների:

Բոլորը շատախոսում էին, շնորհավորում մեկ-մեկու նոր ուսումնական տարվա առթիվ: Եվ լրացնում էինք երեք ամսվա բացը, որ իրար չէինք հանդիպել: Հետո ելույթներ, պարեր, բարեմաղթանքներ ու գովասանագրեր: Եվ այսպես ուրախ և բարձր տրամադրությամբ մուտք գործեցինք 11-րդ դասարան:

Ու ինչպես մեծահասակներն են ասում ամեն անգամ մեզ տեսնելիս՝ էս ե՞րբ մեծացանք:

Վայոց Ձորի մարզ, ք. Եղեգնաձոր
Ֆոտո՝ Սոֆյա Աբրահամյանի

Սեպտեմբերի մեկը Հայաստանում

Սեպտեմբերի մեկին Հայաստանի  դպրոցներում եւ բուհերում նշվեց ուսումնական տարվա սկիզբը։ Տարբեր քաղաքներում եւ գյուղերում գտնվող մեր թղթակիցները լուսանկարել են այդ օրվա իրադարձությունները իրենց տեսանկյունից։

Սեպտեմբերի 1–ի հակառակ երեսը

Բոլորի համար աշնան առաջին ամսվա առաջին օրը նշանավորվում է կամ առաջին անգամ դպրոց գնալով, կամ համալսարան` դեպի նոր կյանք մուտքով:

Լուսանկարը` Հռիփսիմե Եղիազարյանի

Լուսանկարը` Հռիփսիմե Եղիազարյանի

Բայց շատերը շարունակում են կրկնել իրենց` արդեն ծիսակարգ դարձած առօրյան, ինչպես և մեզանից շատերն էին անում ամառային արձակուրդների ժամանակ: 

Լուսանկարը` Հռիփսիմե Եղիազարյանի

Լուսանկարը` Հռիփսիմե Եղիազարյանի

Ֆոտոշարքով կուզենայի ցույց տալ սեպտեմբերի 1-ի հակառակ երեսը` այն երեսը, որը հաճախ անուշադրության է մատնվում: Երբ առաջին անգամ լսեք սեպտեմբերմեկյան ֆոտոշարքի մասին, երբեք չեք մտածի, չէ՞, երթուղայինի սպասող տատիկի, կրպակի հարևանությամբ ամեն օրվա նման նարդի խաղացող պապիկների, իր ապրանքը հարմար վայրում տեղավորած վաճառողի առևտուրը, խափանված մեքենան ջանասիրաբար «ուշքի բերող» վարորդի, կամ էլ իր առօրյա գործերով տարված կնոջ, ով` հավանաբար չափազանց զբաղված լինելով միայն բավարարվեց իրար հետ կռվող երեխաներին խոհանոցային խառնաշփոթի միջից բարձր ձայնով սաստելով…

Լուսանկարը` Հռիփսիմե Եղիազարյանի

Լուսանկարը` Հռիփսիմե Եղիազարյանի