Դպրոց։ Տարեվերջ։ Կիսամյակայիններ։ Բոլորիս քաջ ծանոթ իրավիճակ։ Այս կիսամյակում մեր գրականության ուսուցչուհին որոշել էր հետաքրքիր ձևով անցկացնել կիսամյակային աշխատանքը։ Նա կազմել էր տոմսեր։ Մենք հերթով պետք է վերցնեինք մեր տոմսը և, ինչպես քննությանը, պատասխանեինք հարցերին։ Քննությունն անցավ երեք օրով։ Յուրաքանչյուրս սրտատրոփ սպասում էինք մեր հերթին։ Մեկի բախտը բերում էր, մյուսինը` ոչ։ Օրն այնքան հետաքրքիր անցավ։ Մենք ևս մեկ անգամ կրկնեցինք մեր անցածը և պատրաստվեցինք իններորդ դասարանի քննությանը։
Մենք ձեռք բերեցինք բանավոր քննություն տալու փորձ և արդեն այդքան էլ չենք վախենում քննություններից: