Շատերին է ծանոթ որոշում ընդունելուց առաջ խնդրի դրական կամ բացասական կողմերի կշռադատումը: Սակայն այս դեպքում, բացի դրականից ու բացասականից, կարող ենք դիտարկել նաև հետաքրքիր հատկանիշներ: Հետևյալ օրինակը ցույց է տալիս, որ գաղափարը ոչ միայն կարող է լինել վատ կամ լավ, այլ նաև կարող է տանել դեպի այլ գաղափարների ակտիվացմանը:
Եթե բոլոր մեքենաները ներկվեին կարմիր գույնով:
Դրական կողմեր.
● Հեշտ կլիներ ճանապարհներին նկատել,
● Հեշտ կլիներ գիշերը տեսնել,
● Խնդիր չէր լինի, թե որ գույնն ընտրել,
● Հեշտ կլիներ արտադրողի համար,
● Վաճառքի կետերը ավելի քիչ պահեստների կետեր կունենային,
● Կբացառվեր թիթիզությունը,
● Եթե ներկը վնասվեր, դժվար չէր լինի նույն գույնի ներկ գտնելը:
Բացասական կողմերը.
● Ձանձրալի կլիներ,
● Դժվար կլիներ ճանաչել սեփական մեքենան,
● Դժվար կլիներ գտնել մեքենան կայանատեղիում,
● Կարմիրի առատությունը կարող էր հոգնեցնել աչքերը,
● Ոստիկանության աշխատանքը կդժվարանար (չնայած այդ մեկը լավ կլիներ),
● Ընտրության ազատությունը կսահմանափակվեր,
● Ներկ արտադրող ընկերությունները կարող էին սնանկանալ:
Հետաքրքիր կողմերը.
● Հետաքրքիր կլիներ բացահայտել կարմիրի նոր երանգներ,
● Հետաքրքիր կլիներ տեսնել՝ արդյո՞ք մեքենաների նկատմամբ վերաբերմունքը կփոխվեր,
● Հետաքրքիր կլիներ, թե մարդիկ հեշտությամբ կընդունեին առաջարկը, թե ոչ:
Այսպիսով հետաքրքիր կլիներ, եթե այս մեթոդը կիրառվեր, որովհետև նորանոր գաղափարների ու փաստարկների ոգեշնչման աղբյուր է հանդիսանում:
Մարդկանց դեպքում երբեք չէի ուզի այսպես վարվել: