hayrapi baghdasaryan

Մոտ լինելու արվեստը

Իրար հասկանալու համար շատ բառեր պետք չեն: Պետք է ընկղմվես հայացքի մեջ, սուզվես ներսը: Ոնց Տերյանն էր գրում. «Ձեռքդ կբռնեմ, ցավդ կըմբռնեմ…»: Բռնես ձեռքն ու զգաս ներսի տիեզերքը. Անէ, անգո, անկյանք, բայց լիքը տիեզերքը:

Պիտի ձեռքդ գցես մտքին ու քեզ անջատելով կիսատությունդ լրացնես մոտ լինելով:

Մենք կիսատ ենք: Մեր ամեն ինչը կիսատ է: Մեր կարդացած գրքերն էլ են կիսատ, մեր նայած ֆիլմերը, մեր թաքուն կամ բացահայտ սերերը: Մեր մտքերը, լսած երգերը: Լրիվության համար պիտի տիրապետես մոտ լինելու արվեստին:
-Էլ մի՛ օգտագործի «երբեք», «միշտ» ու «հավերժ» բառերը: Երբեքը երբեք չի, միշտը միշտ չի, հավերժն էլ հավերժ չի…դրանք էլ են կիսատ,- Գևն էր ասում:

-Կհետևեմ խորհրդիդ: Դու բառերին մի նայի, իմաստին նայի: Հայերը սովոր են բառերից կախվել:

-Ես նախ մարդ եմ. ազգը կապ չունի, իսկ բառերը ստեղծված են իմաստի համար:

-Իրար հասկանալու համար բառեր պետք չեն:

-Որ աչքերիս նայեիր, կարող ա առանց դրանց էլ հասկանայի, չաթում աչքեր չկան:

-Չաթում աչքեր չկան, բայց կա ներշնչանք, կապվածություն՝ իրար քաշող:

-Մենք մո՞տ ենք:

-Ի՞նչ ես կարծում:

-Երևի…

-Ուրեմն մոտ ենք:

-Ինչի՞ մասին գրեմ:

-Մոտ լինելու արվեստի…

Ադամանդները մեր քաղաքում

Իմ զրուցակիցն է Նոր Հաճնում ադամանդագործությամբ զբաղվող «Անդրանիկ» ՍՊԸ-ի գլխավոր տեխնոլոգ Արամայիս Միքայելյանը։

Լուսանկարը՝ Ռուզաննա Եսայանի

Լուսանկարը՝ Ռուզաննա Եսայանի

-Բարև Ձեզ, պարոն Միքայելյան: Զրույցի սկզբում կուզեի մի փոքր պատմեք այս քարի մասին: Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում ադամանդը:

-Ադամանդը մյուս բնական քարերից տարբերվում է իր կարծրությամբ, դիմացկունությամբ, փայլով, երկարակյացությամբ, մի խոսքով, բնական քարերի գեղեցկուհին է:

Լուսանկարը՝ Ռուզաննա Եսայանի

Լուսանկարը՝ Ռուզաննա Եսայանի

-Հայաստանում կա՞ն ալմաստի բնական պաշարներ: Եթե, ոչ, ապա որտեղի՞ց է ներմուծվում ալմաստը:

-Հայաստանում ալմաստի պաշարներ չկան: Հիմնականում քարը ներմուծում ենք Աֆրիկայից, Ռուսաստանից, Կանադայից և ԱՄՆ-ից:

-Ի՞նչ «փորձությունների» է ենթարկվում ալմաստը մինչև ադամանդ դառնալը:

-Ալմաստի հումքի վերամշակումից ստանում ենք ադամանդ, որն անցնում է տարբեր օպերացիոն գործողություններով` տեսակավորում, կտրում, հղկում, կլորացում, նիստավորում, գնահատում:

-Իսկ ե՞րբ է ներդրվել ադամանդի արտադրությունը Հայաստանում:

-Դեռ անցած դարի 70-ականներին ` խորհրդային տարիներին: Իսկ Նոր Հաճնում` քառասունհինգ տարի առաջ` 1971 թվականին:

Լուսանկարը՝ Ռուզաննա Եսայանի

Լուսանկարը՝ Ռուզաննա Եսայանի

-Դուք որքա՞ն ժամանակ է աշխատում եք ադամանդի արտադրությունում:

-Ադամանդի արտադրությունում ես աշխատում եմ արդեն քառասունհինգ տարի, եղել եմ նիստավորող, տեխնոլոգ, արտադրության պետ, գլխավոր մասնագետ:

-Ձեզ դո՞ւր է գալիս ադամանդագործի մասնագիտությունը:

-Այո, դուր է գալիս: Շատ հետաքրքիր գործընթաց է, երբ տեսնում ես չմշակված ալմաստ , իսկ հետո` շողացող ադամանդ: Եվ այս ամենը` ամեն օր:

hripsime baloyan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Մեդիա ճամբարի նախօրեին

Ուզում եմ կիսվել մեր տանը տիրող իրավիճակի մասին այն պահից սկսած, երբ իմացա, որ այս անգամ ինձ էլ է բախտ վիճակվել «Մանանայի» կողմից կազմակերպված Մեդիա ճամբարին մասնկացել: Դե ինչ, սկսեցինք:

Տու-լու-լու-լու-լու, տու-լու-լու-լու-լու…

-Հռիփսիմե, հեռախոսդ է:

-Մամ, թե դասարանի երեխեքն են, վերցրու, սա` Հռիփսիմեն քնած է, ուշ կզարթնի:

-Չէ, Երևանից է, 010 է կոդը:

-Երևանի՞ց… Թոոող… Ձեռ չտաս, եկա, աաաաաաա~, հաստատ հայտի համար է, մամ:

-Բարձրախոսը միացրու, ես էլ լսեմ` ինչ կսեն:

-Ալո:

-Հռիփսիմե՞: «Մանանայից» ա, Լիլիթը:

-Հա, ընկեր Լիլիթ, բարև ձեզ:

-Հռիփսիմե ջան, երևի կռահեցիր` ինչի համար եմ զանգել: Դու ընտրվել ես մասնակցելու մեդիա ճամբարին, որը ամսի 28-ից մինչեւ օգոստոսի երեքն ա։ Ուրեմն էսօրվանից մէյլիդ ուշադիր ես լինում, որովհետեւ շուտ-շուտ բաներ ենք ուղարկելու:

-Հա, անպայման, ընկեր Լիլիթ,- հստակ պատասխանեցի ես, բայց այդ հստակության տակ շատ ասելիք ունեի:

Հեռախոսն անջատելուն պես սկսվեց:

-Բերե~ք, բերե~ք շորերս, նաուշնիկներս, զարյադշնիկս, սրբիչս, մամ, նոր ատամի պաստա է պետք, կառնիս չէ՞ հմի:

-Ի՞նչ ես խառնվել, հլը ժամանակ կա,- խոսակցությանը միացավ հորաքույրս:

-8 օր է մնացել, ո՞ւր ա ժամանակ: Չեմ հասցնե: Մաաաամ, էն ժակետդ կուտա՞ս տանիմ. իրա գույնի կոշիկներիս հետ հագնիմ:

-Սկսվավ էլի՞,- ջղային տոնով ասաց մայրիկս,- Հանգիստ մնա: Ամեն ինչ իրա հունով կանցնի:

-Լավ, լավ,- զսպված ասացի և ավելացրեցի,- բերեք պայուսակս հմիկվանից դասավորենք, էլի :

-Հմիկվանից որ շոր ու զարյադշնիկ դնես, բդի 8 օր էդ շորերդ չհագնի՞ս ու մնաս առանց հեռախոսի զարյադկի՞:

-Չէ, ուրիշ շոր կհագնիմ ու քու զարյադկիցդ կօգտվիմ,- վստահ պատասխանեցի ես:

-Ուրիշ վախտ էղնի` կսես գտեք հենց իմ զարյադկես, ուրիշով չեմ դնե, կփչանա հեռախոսս, էս կեղնի, էն կեղնի…

-Ըըը, լավ, էսօր չեմ դնե վեշերս: Եգուց կդնեմ:

Ավարտեցի խոսքս, նստեցի համակարգչի դիմաց և մտա փոստս ստուգելու:

davit aleqsanyan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Դարբին Արտակը

Լուսանկարը՝ Հասմիկ Գալստյանի

Լուսանկարը՝ Հասմիկ Գալստյանի

Կոտայքի մարզի մի գողտրիկ գյուղում` Արզականում, ապրում էր դարբին Արտակն իր ոչ շատ մեծ ընտանիքի հետ: Դարբին Արտակին մենք հանդիպել էինք նրանց գյուղում ֆոտոարշավի ժամանակ: Մենք ուսումնասիրեցինք նրա դարբնոցը և թույլտվություն խնդրեցինք ֆիլմ նկարելու համար: Ֆիլմի գաղափարը կար, ու մնում էր միայն քննարկել մյուսների հետ: Միաձայն որոշվեց նկարահանել ֆիլմը: Մենք մեր փոքրիկ խմբով ուղևորվեցինք դարբին Արտակենց տուն՝ նկարահանումները սկսելու: Մենք նկարում էինք տարբեր կադրեր, որոնք հետագայում պիտի մեկ ամբողջական ֆիլմի վերածվեին: Հետո սկսեցինք հարցազրույցը, որը վարում էր մեր թղթակիցներից մեկը՝ Կարինեն:

Լուսանկարը՝ Հասմիկ Գալստյանի

Լուսանկարը՝ Հասմիկ Գալստյանի

Դարբին Արտակն իրենց ընտանիքում հինգերորդ սերնդի դարբինն էր: Մինչև դարբին դառնալը նա աշխատել է Աղվերանի հյուրանոցներից մեկում՝ որպես փոխտնօրեն: 25 տարի աշխատելուց հետո Արտակը որոշում է շարունակել իր պապենական գործն ու հույս ունի, որ բանակում գտնվող իր տղան` Սանասարը, նույնպես կհետևի իրեն: Դարբին Արտակն իր դարբնոցում աշխատում է մետաղներով, փայտով, երբեմն նաև քարով: Դե, բնականաբար, նա գործը միայնակ չի անում և ունի օգնական: Նա նաև պատրաստում է իրեր վաճառքի համար՝ սեղան, աթոռ, դարպասներ և այլն: Արտակը վերջերս սկսել է պատրաստել նախնադարում օգտագործված զենքեր: Նա պատմեց նաև, որ իր պապը Սարդարապատի կռվից հետո մի սուր էր բերել որպես հուշ: Չնայած ֆինանսական դժվարություններին՝ դարբին Արտակն իր աշխատանքից գոհ էր, քանի որ աշխատում էր սիրով ու ոգևորությամբ: Դարբնի պատրաստած յուրաքանչյուր իրի մեջ ապրում է նրա հոգու մի փոքր մասնիկը:

marine israyelyan

Աստղի մի շող մանկությունից

Աստղիկ տատիս բնավորությունն այդպիսին էր. նա ինձ համբուրում էր միայն ծննդյանս տարեդարձին: Դեռ դպրոց չէի գնում և մի օր այնքան կենտրոնացա այս կետի վրա, որ հիմարաբար նույնիսկ կարծեցի, թե նա ինձ չի սիրում: Ես այնքան էի նեղանում, ամաչում էի ինքս մոտենալ, իսկ նա ինձ չէր կանչում: Նեղանում էի նաև մեր գյուղում ապրող մի տատիկից, որը երբեք չէր պատասխանում իմ բարևին: Մեծանալով հասկացա, որ իմ բարևները չեն հասնում այդ տատիկին, քանի որ նա շատ տարիներ էր արդեն, ինչ չէր լսում: Հասկացա  նաև, որ չնայած իր զգացմունքների արտահայտման մեջ խիստ չափավոր լինելուն, տատիս  սրտում բոլոր թոռնիկների համար էլ սիրո մի-մի ծով էր թաքնված:

Այսպիսով իմ մանկական ապստամբությունը այնքան հասունացավ, որ ես դիմում-բողոքով ներկայացա վերին ատյան՝ հորս: Նա ուշադրությամբ լսեց, բայց ոչինչ չասաց:

Հաջորդ օրը ամառային մի այրող օր էր, ես, ամեն ինչ մոռացած, ցատկոտում էի պատշգամբում՝ անվերջ ձանձրացնելով մայրիկիս իմ բարձրագոչ ելույթներով. իրականում ես խնդրում էի մայրիկիս, որ խնդրի ընկեր Վարդանյանին (մեր դպրոցի տնօրենին) ինձ դպրոց ընդունել, սակայն անկախ իմ շտապողականությունից նախադպրոցական տարիներս համառորեն երկարում էին: Հանկարծ աչքերս նկատեցին ճամփին Աստղիկ տատիս՝ դեպի մեր տուն եկող հանդարտաքայլ կերպարանքը: Ես մոտեցա պատշգամբի ծայրին և իմ անվերջ աճապարանքով սկսեցի սպասել, արագ-արագ սպասում էի, իսկ նրա քայլերը մանր էին ու դանդաղ: Եկավ (այս պահը հիշողությանս մեջ անջնջելի է մնացել, որպես խնամքով թաքցված սիրո հանկարծաշող ճառագայթ) դեռ աստիճանների գլխին՝  պատշգամբին չհասած, ինձ դիմեց մի այնպիսի ջերմությամբ, որ սիրտս մինչև հիմա էլ լցվում է.

-Ճուտ ջեն, արի պաչեմ,- պարզ էր՝ մանկական միամտությունս կոտրել էր նրա բնավորությունը: Ես վազեցի նրա գիրկը, երկու թուշիկներիս տատիս ամուր պաչիկները ստացա, և ձեռքիս մեջ սահեցին ղարալի (սալոր) երկու կարմիր չուչխելներ (քաղցրավենիք): Նուրբ կարմիր գույն ունեին այդ չուչխելները, իսկ համը չեմ հիշում: Երևի գույնի նման էլ նուրբ քաղցրություն կունենային՝ տրվելու առիթի պես քաղցր:

Իմ Աստղիկ տատը հիմա երկինք է գնացել, որ իր մեղմ լույսով զարդարի գիշերային երկնակամարը: Ես մանկական պարզությամբ հիմա էլ կբողոքեի, միայն թե… Կարողանար գալ…

Աղվերանի մեդիա ճամբար. «Փիքսիլեյշնի» գաղափարների քննարկում

-Չէ, չէ, ախր ո՞նց են պառկած գնալու:

-Ըստեղ մի բան էլ կա, օձը մենակ ուղիղ կարա գնա:

-Ախր, դրա իմաստը չեմ հասկանում, մի քիչ նորմալ բան ասեք:

-Ավելի լավ ա` նավը չհրեն:

-Ա՜, ես հասկացա՜, կարելի ա ոչ թե նավ, այլ մեքենա:

-Լավ, ուրեմն ըսենց կանենք…

Հիմա կմտածեք՝ էս ի՞նչ խառնաշփոթ է, անհասկանալի բաներ են խոսում, բայց իրականում սկսվել է «փիքսիլեյշն» ֆիլմի գաղափարների քննարկումը: Բուռն քննարկումներ էին ընթանում, չնայած, որ մեր բացօթյա քննարկմանը փորձում էին խանգարել կայծակը, անձրևն ու քամին: Մենք բոլորս շատ ոգևորված էինք: Սկսվեցին աշխատանքները:-Հիմա գտեք ամեն մեկդ ձեր նմանին:

Ի ուրախություն ինձ՝ ես իմ նմանին չգտա:

-Լավ, կանգնեք ըստ հասակի ու որոշենք, թե ով քնած դեմք ունի:

Քնած դեմքն ու հասակները պետք էին մեր հերթական գաղափարի համար: Քանի որ ոչինչ միանգամից չի լինում, և «փիքսիլեյշնը» այնքան էլ հեշտ բան չէ, ինչքան թվում է, մեր գաղափարները դեռ քննարկման մեջ են, իսկ նկարահանումը՝ կիսատ:

narek babayan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Ճամբարն ամենաթեժ պահին

Ճամբարում բոլորն արդեն իրար հետ լավ ընկերացել էին: Օրակարգի վերջին կետը՝ «հրաժեշտ, լացուկոծ, հեռացող ավտոբուս» լիովին ապահովված էր: Օրն իմ աչքով ամենահետաքրքիրներից էր: Ինչպես արդեն սովոր էինք՝ նախաճաշեցինք ու բարձրացանք կոնֆերենս դահլիճ: Այստեղ բոլորն ունեին իրենց առաջադրանքները: Ոմանք, այդ թվում և ես, «պարտք մնացած» նյութերն էին գրում, ոմանք ֆոտոարշավի էին պատրաստվում: Մի խումբ էլ գնաց հասավ Աբովյան՝ Տեր Մաշտոցին նկարելու: Նյութն ավարտելուց հետո ես, ինձ ազատ զգալով, գնացի մարզասրահ: Չէ, ի՞նչ մարզվել: Ինչ երեխայություն կար` մի քանի հոգով արեցինք:  Մինչ ճաշը դեռ ահռելի ժամանակ կար: Նախատեսված էր գնալ արշավի Ալափարս գյուղ: Մեր ղեկավարն էր Սիսակը: Առանձնակի շնորհակալություն նրան ինձ ֆոտո նկարելու ամենանուրբ ու կարևոր կանոններից մեկը բացատրելու համար. վերաբերմունք այն մարդու հանդեպ, ում նկարում ես: Ես կանգնեցի մի նստած պապի առաջ, մի ձեռքս անպետք համարելով դրեցի գոտկատեղիս, մյուս ձեռքով էլ փորձեցի նկարել: Ու այդ պահին կողքից լսեցի.

-Ինձ սենց նկարեիր, կվիրավորվեի: Հլը նորմալ նստի ու երկու ձեռքով նկարի:

Այս խորհուրդը ես հաստատ չեմ մոռանա: Հա, ի դեպ: Էդ նկարվող պապիկն ու մի տղամարդ մեր «գտած» ամենահետաքրքիր մարդիկ էին այդ գյուղում: Հետո պարզվեց, որ նրանք եղբայրներ են:

Վերադարձանք հյուրանոց, որտեղ մեզ մեծ անակնկալ էր սպասվում՝ վարպետության դաս լուսանկարիչ Նազիկ Արմենակյանի հետ: Նրա խոսելու ընթացքում չկար ձանձրացող մարդ, իսկ «Վերապրածները» ֆոտոշարքը հուզեց բոլորին: Մենք ուշացել էինք ընթրիքից մեկ ժամով, բոլորս էլ քաղցած էինք, բայց դա մեզ մի տեսակ չէր հուզում: Վերջիվերջո գնացինք ընթրելու, իսկ ընթրիքից հետո «Մանանայի» ֆիլմերից էինք դիտում: Ֆիլմից հետո բոլորիս ուժերն արդեն սպառվել էին, գնացինք ուղիղ քնելու:

Այսօրն էլ միացավ կյանքիս ամենահետաքրքիր օրերի շարքին ու գլխավորեց այն:

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Ախր, ամեն ինչ սկսվել է գյուղից

Մեզանից շատերը հաճախ բողոքում են, որ իրենց քաղաքում, օրինակ` Երևանում կամ Գյումրիում, քչացել են մարդիկ, փողոցները դատարկվել են և այլն:Իսկ դուք եղե՞լ եք Հայաստանի գյուղերից մեկում:

Երեկ ֆոտոարշավի էինք մեկնել Հայաստանի Ալափարս գյուղ, որը երևի ձեզանից շատերը չգիտեն,  գտնվում է Կոտայքի մարզում: Առաջին հայացքից բավականին հետաքրքիր ու պատմությունով հարուստ գյուղ էր թվում, բայց… Լրիվ էն «Սուտլիկ որսկանի»  պատմությունը հիշեցի, որն ասում էր, թե մի տուն կար, մեջը` երեք պառավ, երկուսը` մեռած, բայց էս դեպքում ես կըսէի` կիսամեռ,  մինի բերանում էլ ըսկի շունչ չկար: Տների դռները փակ էին. մեկը փակ էր, որովհետև տան տերերը տեղափոխվել էին, մյուսի տերը հավանաբար իր կովերին էր տարել արածեցնելու, դե իսկ երրորդի տերն էլ երևի էն կիսամեռ տատիկներից մեկն է, ով պառկել է իր խոնավ ու մութ տանը` առանձնանալով ինքն իր հետ…

Ինչքա~ն պատմություններ են ստեղծվել էս գյուղում, ինչքա~ն նոր կյանքեր են եղել էստեղ, ու ինչքա~ն տարիներ են անցել էս ամեն ինչից:  Թվում էր, թե էն տեղափոխված բնակիչներից մեկը իր հետ տարել է ամեն ուրախ պատմություն ու թողել գյուղի լավն ու բարին էն իմ նկարած ժանգոտված դռներից մեկի հետևում:

Նախքան գյուղ հասնելը մտածում էի, որ գյուղում հաստատ տարածված կլինի նոր թխած լավաշի անու~շ հոտը, գյուղ մտնելիս կտեսնենք էդ լավաշներից մեկը թաքուն վերցրած մի երեխայի, նոր տարվա չիր պատրաստող նորահարսերի ու էս տեսակ լիքը երևակայական պատկերներ, որոնք էդպես էլ իրականություն չդարձան` ինձ «դիլխոր» թողնելով:

Ինձ թվում էր, թե գյուղում ընդհանրապես մարդ չի ապրում, ու երբ հանկարծ վերջապես տեսանք մեկին, որը պլշած աչքերով մեզ էր նայում, մեր էրեխեքից մեկը ասաց.

-Լա’վ, խեղճին շատ վրա չտաք, վախեցնեք: Առանց էն էլ ինքը մեզանից վախենում է:

Ողջ օրվա ընթացքում էդ գյուղը, որ հաստատ նման է Հայաստանի ներկայիս գյուղերի մեծ մասին, մտքիցս դուրս չեկավ ու մինչև հիմա էլ չի գալիս: Ախր, ամեն ինչ սկսվել է գյուղից, ու մենք ներկայանալի ենք մեր հին ու ավանդական առօրյայով, որ, ցավո~ք, վաղուց սկսել է հեռանալ մեզանից:

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Ալափարս

Զարթուցիչը նորից զնգաց, ինն անց կես էր, իսկ մենք ժամը իննին պետք է գնայինք նախաճաշի: Սենյակակիցներիս հետ արագ պատրաստվեցինք, իջանք ճաշարան: Նախաճաշն ավարտելուն պես նայեցինք օրակարգին:

-Օ՜, ֆոտոարշավ դեպի Աղվերանի հարակից գյուղերից մեկը՝  Ալափարս:

Տաք հագնվեցինք, վերցրինք ֆոտոապարատներն ու շարժվեցինք դեպի Ալափարս: Մեքենայի մեջ երեխաները զրուցում էին, զվարճալի պատմություններ էին պատմում, և ճանապարհը բավականին կարճ էր թվում: Հասանք գյուղ, բաժանվեցինք երկու խմբի և սկսեցինք որսալ ամենահետաքրքիր պահերը:

Գյուղում հազվադեպ էին մարդիկ երևում, իսկ հանդիպողներն էլ ամաչում էին նկարվել: Մի քիչ քայլեցինք գյուղի փողոցներով, տեսանք երեխաների, որոնք իրենց բակի նստարանին նստած խաղում էին: Երբ մեզ տեսան, նրանցից մեկն ասաց.

-Տղերք, թռանք, նկարում են:

Ու սկսեցին արագ փախչել: Փախչող ու ամաչող մարդկանցից բացի հանդիպեցինք նաև երեխաների, որոնք բակում խաղում էին և համաձայնեցին, որ նկարենք իրենց: Տղաներից մեկի ձեռքին հաց կար, որը նա անընդհատ թաքցնում էր: Հանդիպեցինք նաև Հռիփսիմեին, ով սոխ էր գնել և տուն էր տանում:

Ֆոտոարշավն անցավ շատ   հետաքրքիր, ու մենք հոգնած, բայց ստացված նկարներով վերադարձանք հյուրանոց:

elada

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Ինչպես միացա պատանի թղթակիցներին

Ես չգիտեի այս ծրագրի մասին: Մեր գյուղ` Աղվերան եկան 17-ի մի խումբ թղթակիցներ: Նրանք եկան նաև մեր տուն և փորձում էին հարցազրույց վերցնել հայրիկիցս, ով զբաղվում է դարբնությամբ: Նրանք շատ հետաքրքիր և սիրով էին կատարում իրենց գործը. լուսանկարներ էին անում, զրուցում  և, այդ ամենը ինձ շատ դուր եկավ:

Ես  հետևում էի նրանց աշխատանքներին և մտածում այն մասին, թե ինչ լավ կլիներ, որ ես էլ միանայի նրանց և դառնայի թղթակից: Ընտանիքիս անդամներին ես նույնպես  հայտնեցի իմ ցանկության մասին: Պատանի թղթակիցներին գտա համացանցով: Հայրս դիմեց նրանց, որ աղջիկս ցանկանում է դառնալ պատանի թղթակից: Նրանք շատ սիրալիր և բարեհամբույր պատասխանեցին.

-Մենք Աղվերանում ենք, և դուք կարող եք գալ, կզրուցենք այդ մասին:

Մենք հաջորդ օրը գնացինք այնտեղ: Մեզ դիմավորեցին արդեն ինձ շատ սիրելի դարձած պատանի թղթակիցները, որոնք հայտնեցին այն մասին, թե որոշել են մեր ընտանիքի մասին ֆիլմ նկարահանել: Ինձ համար դա մեծ անակնկալ էր:

Կողքիս նստած էր Ռուզանը, ով արդեն մի քանի ամիս է, ինչ պատանի թղթակիցների թիմում էր: Սկսեցի նրան հարցեր տալ հոդվածների մասին: Նա ինձ պատմեց իր առաջին հոդվածի մասին:

Հարցրի. «Ինչի՞ մասին է եղել քո առաջին հոդվածը»: Նա ասաց.

-Մայրիկիս հետ հարցազրույց եմ արել` «Ինչպե՞ս մնամ այնտեղ, որտեղ իմ հարազատներին են սպանել» վերնագրով: Նա մանրամասներ պատմեց ինձ իր առաջին  հոդվածի մասին:

Ես էլ առանց այս ու այն կողմ ընկնելու սկսեցի գրել իմ առաջին հոդվածը «Ի՞նչն է ինձ հուզում» թեմայով:

Նաև ինձ բացատրեցին, թե ինչ է լրագրությունը, լուսանկարչությունը և առավել ևս, կինոն, որը հենց մեր տանը պիտի նկարահանվեր, ու ես էլ մասնակցում էի հայրիկիս մասին պատմող «Դարբին Արտակը» ֆիլմի նկարահանումներին:

Երբեք չէի պատկերացնի և անգամ մտքիս ծայրով չէր անցնի, որ հայրիկիս մասին ֆիլմ կնկարեմ:

Երկու օր է,  ինչ այստեղ եմ, արդեն սկսել եմ հունի մեջ ընկնել և ոգևորվել: