Ani avetisyan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Օր չորրորդ

Ահա և սկսվեց մեդիա ճամբարի ամենահագեցած ու հետաքրքիր օրերից մեկը: Առավոտյան նախաճաշ արդեն հարազատ դարձած մարդկանց հետ, հետո ժողով կոնֆերենս դահլիճում` աշխատանքների բաժանման և ֆոտոարշավի նախապատրաստման համար: Հենց այնտեղ էլ իմացանք, որ նկարելու ենք նաև pixilation-ի համար մտածված գաղափարը: Նկարահանման ուրախ ու հաճելի ընթացքը խոստանում էր, որ հաջողված աշխատանք ենք ունենալու:
Մեր նկարահանման ընթացքում ադեն պատրաստվել և Աբովյան էր մեկնել Ս. Ստեփանոս եկեղեցու հոգևոր հովիվ Տեր Մաշտոցի մասին ֆիլմ նկարող խումբը: Նախատեսված ժամին մենք ճաշարանում էինք, որտեղ էլ ճաշելուն զուգահեռ անցկացնում ենք նախորդ օրերի ու ժամերի քննարկումները, հումորներ անում ու զրուցում ամենատարբեր թեմաներից:
-Երեխեք, պատրաստվեք, գնում ենք ֆոտոարշավի: Կինոյի երկրորդ խումբ, արագացրե՛ք:
Այս անգամ ֆոտոարշավի համար ընտրված էր Ալափարս գյուղը: Հասնելով գյուղ` մենք բաժանվեցինք երկու խմբի ու սկսեցինք լուսանկարել գյուղն ու զրուցել մարդկանց հետ:
-Ո՞վ ա ճանապարհը հիշում, երեխեք:
-Ես: Երևի:
-Բայց էս գյուղի անունը ի՞նչ էր:
Մեքենան արդեն տեղում էր և վերադառնալու ժամանակն էր, բայց մենք պատկերացում չունեինք, որ հյուրանոցում մեզ անչափ հետաքրքիր հանդիպում էր սպասվում ֆոտոլրագրող Նազիկ Արմենակյանի հետ: Զրույցն այնքան ջերմ էր, իսկ միջավայրն` անմիջական, որ մեզանից գրեթե ոչ ոք չնկատեց, թե ինչպես անցավ ժամանակը: Վարպետության դասի ընթացքում Նազիկ Արմենակյանը մեզ հասցրեց պատմել իր անցած ուղու, մասնագիտական հաջողությունների, ճանապարհին պատահած դժվարությունների մասին: Ծանոթացանք նաև ֆոտոլրագրության հիմնական օրենքներին, գաղտնիքներին, «կարելիներին» ու «չի կարելիներին»: Ընթացքում տեսանք նաև նրա ֆոտոպատմությունները և լսեցինք դրանց հետ կապված առավել ուշագրավ դեպքերի մասին: Հատկապես յուրօրինակ էր նրա «Վերապրածները» շարքը. պատմությունը հուզեց բոլորիս:
Դասընթացի վերջում հարց ու պատասխանի միջոցով ավելի ամրապնդեցինք ձեռք բերած գիտելիքներն ու ստացանք նորերը, իսկ հրաժեշտի պահը շատ հուզիչ ստացվեց. կարճ ժամանակում  արդեն հասցրել էինք հարազատ դառնալ:
Վարպետության դասին հաջորդեց ընթրիքը, որից հետո հավաքվեցինք` քննարկելու հաջորդ օրվա անելիքները, իսկ վերջում դիտեցինք «Մանանաֆիլմս» ստուդիայի  «Հարևանները» ֆիլմը: Այն պատմում էր, թե ինչպես են սահմանամերձ Բագարան գյուղում մարդիկ ապրում թշնամուց մի քանի մետր հեռավորության վրա: Ուշ ժամի  պատճառով ֆիլմի քննարկումը թողեցինք հաջորդ օրվան, թեև բոլորս էլ շատ հավանել էինք ֆիլմն ու կցանկանայինք խոսել դրա մասին:

-Դե, գնացինք քնելու, մինչ վաղը:

Anna Andreasyan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Իմ հեռակա բարեկամը

17.am-ին թղթակցելուց հետո կարդում էի կայքում տեղադրված նյութերը: Նախ դրանք շատ հետաքրքիր են և նոր նյութերի գաղափարներ են տալիս և, բացի այդ, հոդվածները կարդալով՝ հեռակա ծանոթանում ես թղթակիցների հետ: 

Իմ հեռակա ծանոթներից մեկն էր Տաթև Աղազարյանը: Նրա առաջին հոդվածը, որ կարդացել եմ իր բնակավայրի մասին էր: Կարդալով նյութը՝ հասկացա, որ երկուսիս նախնիներն էլ հայրենադարձվել են Պարսկաստանից: Հենց այդ փաստը ստիպեց հարազատ և առանձնահատուկ վերաբերվել նրան, առանց նույնիսկ մեկ բառ հետը փոխանակելու: Դրանից հետո միշտ կարդում էի նրա հոդվածները (իմիջիայլոց ես շատ եմ հավանում նրա նյութերը) և շատ էի ցանկանում հանդիպել նրան: Երբ ճամբարի ֆեյսբուքյան խմբում կարդում էի մասնակիցների հոդվածները, որտեղ իրենց էին ներկայացնում, նկատեցի, որ Տաթևը նույնպես մասնակիցներից մեկն է: Շատ ուրախ էի, որ կհանդիպեմ իմ հեռակա բարեկամին: Եվ հանդիպեցի:

Ճամբար գնալու օրը հավաքվել էինք «Մանանա» կենտրոնում ՝ ծանոթանալու ճամբարի մասնակիցների և կենտրոնի հետ: Այնտեղ էլ հանդիպեցինք ես ու Տաթևը: Ես նրան ասացի, որ կարդացել եմ նրա հոդվածը բնակավայրի մասին:

Մենք շատ արագ մտերմացանք: Եվ հասկացա, որ նա շատ հետաքրքիր և շփվող մարդ է: Ես վստահ եմ, որ մեր շփումը կշարունակենք նաև ճամբարից հետո:

Anna Andreasyan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Նկարահանումները շարունակվում են

Այսօր նկարահանող մեր խումբը մեկնել էր քաղաք Աբովյան: Ես զրուցեցի խմբի անդամ Ժորա Պետրոսյանի հետ:

-Ժորա, որտե՞ղ էիք այսօր գնացել նկարահանման: Ինչի՞ մասին էր ֆիլմը:

-Մենք գնացել էինք Ս. Ստեփանոս եկեղեցի նկարահանման: Մենք ուզում ենք ֆիլմ նկարել եկեղեցու հոգևոր հովվի` Տեր Մաշտոցի մասին: Այսօր, քանի որ կիրակի էր, նկարահանեցինք Ս.Պատարագը: Պատարագի ընթացքը ամբողջովին նկարահանել ենք: Նաև նկարահանել ենք առանձին դրվագներ եկեղեցի բակում:

-Առաջին անգա՞մ էիր մասնակցում ֆիլմի նկարահանման:

-Այո՜, առաջին անգամ էի նկարահանման մասնակցում, չնայած  փոքր ծրագրերի նկարահանումների մասնակցել եմ: Անկեղծ ասած, ինձ միշտ շատ է հետաքրքրել ֆիլմի նկարահանման ընթացքը և այսօր ինձ հուզող բոլոր հարցերի պատասխանները լիովին ստացա:

-Իսկ  ի՞նչ դեր էիր ստանձնել նկարահանման ժամանակ:

-Զբաղվում էի օպերատորական աշխատանքով:

-Իսկ նկարահանման մասնակցելուց հետո արդյո՞ք փոխվեց վերաբերմունքդ կինոյի հանդեպ:

-Անկեղծ ասած՝ ես ֆիլմեր այնքան էլ շատ չեմ սիրում, ինձ ավելի շատ հետաքրքրում է նկարահանման ընթացքը: Եվ, ընդհանրապես՝ կինոյում կադրից դուրս մնացած հատվածները միշտ ավելի շատ եմ սիրել: Հաճախ նույնիսկ առանց ֆիլմեր նայելու, նայում եմ կադրից դուրս հատվածները:

Երբ 17 տարի անց լքում ես հայրենի եզերքդ

Լուսանկարը՝ Հարություն Հայրապետյանի

Լուսանկարը՝ Հարություն Հայրապետյանի

Ծնվել մեծանալով Ամասիայում, տարիները ինձ կապել են նրա հետ: Ես դպրոց գնացի, և  հենց նույն տարում նոր մանկապարտեզ բացվեց իմ համայնքում, սկսեցի դժգոհել, թե իմ ժամանակ մանկապարտեզ չկար, և ես չկարողացա հաճախել:

Երբ բարձր դասարանում էի սովորում, բարենորոգվեցին մեր տարրական դասարանները, համալրվեցին նոր գույքով, գորգերով, խաղալիքներով: Ես էլի դժգոհեցի, որովհետև  դրանից նույնպես չհասցրեցի օգտվել:
Ես սկսեցի հաճախել պարի դասարան: Մեր դպրոցը անհավոր անմխիթար վիճակում էր, և ձմեռները ասես դրսում անցներ մեր դասերը, այդպես ցուրտ էր: Սակայն հակառակ բոլոր դժվարությունների, ես 7 տարի շարունակ հաճախեցի պարի, և գրանցեցի բավականին մեծ հաջողություններ իմ համույթի հետ: Մենք անցանք բավականին երկար ճանապարհէ` լի դժվարություններով, ընվզումներով, ինչպես նաև վերելքներով: Սակայն երբ ես ինչ-ինչ պատճառներով լքեցի պարարվեստը, հենց նույն տարում մեր դպրոցին նոր, վերանորոգված մասնաշենք հատկացրեցին, շատ գեղեցիկ  վերանորոգված և կահավորված: Պարի դասարանում դրված էին այն նույն մեծ հայելիները, որի մասին երազել էինք ժամանակին:
Այսպիսի  տասնյակ պատմություններ կարող եմ պատմել, երբ ես  եղել եմ ամենաառաջիններից, ով գրանցել է հաջողություններ իսկապես պայմանների բացակայությամբ:
Երբ փոքր էի, իմ դպրոցի շրջանավարտներին նայում էի հիացած աչքերով, մտածելով, որ այն ժամանակը, երբ ես կհայտնվեմ այդ կարգավիճակում, սարերի հետևում է հաստատ: Ու այդպես անցան տարիներ: Ամեն վերջին զանգի ես նույն հարցն էի տալիս ինձ, և հենց 2016 թվականի մայիսի 28-ին, երբ բարձրանում էի բեմ, հասկացա, որ արդեն եկել է ժամանակը, և ինձ են նայում նույն աչքերով ավելի փոքրերը: Հուզվեցի: Այդ օրվանից անցել է 2 ամիս, և ամեն հիշելուց այդ օրվա իմ հուզական աշխարհը, նույնը վերապրում եմ: Այդ օրվանից չի դադարել ինձ մի միտք տանջել. «բան չմնաց, շուտով կերտամ»:

Հաճախ էի խոսակցության մեջ օգտագործում այդ արտահայտությունը ու ծիծաղում, բայց հիմա նոր եմ հասկանում այդ բառերի իրական արժեքը: Հա, էլի «կերտամ ստեղից» ու չեմ կարող խոստանալ, որ հետ կգամ: Ո՞վ գիտե` կյանքի ալիքը նպատակներին հասնելու ճանապարհին ում ուր կշպրտի, բայց մի բան հաստատ է, չեմ ուզում գնալ, չեմ ուզում թողնել իմ փոքր, ծուռումուռ ճանապարհներով, խիստ ձմեռներով, մեղմ ամառներով, մաքուր օդով, հրաշալի բնությունով, Ախուրյան գետով, ու լիքը լավ մարդկանցով Ամասիա գյուղս:
Բայց խոստանում եմ վերադառնալ կյանքիս ամենակարևոր պահերին: Չափասա դառնալ այստեղ, ընտրական իրավունք ստանալուց հետո շատ երազած անվավեր քվեաթերթիկը այստեղ ստեղծել, վարորդական իրավունքս ստանալ այստեղ, մեքենաս խփել այստեղ, ու լիքը առիթներով էլի ու էլի հետ գալ:

Լուսանկարը՝ Մարիամ Հայրապետյանի

Լուսանկարը՝ Մարիամ Հայրապետյանի

Մի երկու տարի առաջ  մեր համայնքի երիտասարդներով  ստեղծեցինք «Սբ. Գևորգ» եկեղեցու եկեղեցասեր  երիտասարդաց միություն: Ես էլ դարձա նրա առաջին ու հավատարիմ անդամներից մեկը: Միությունը իմ ամենաջերմ, հարազատ բանն է, որ թողնում եմ: Ու այսօր հեռանալիս կասեմ` «Միությունս, ես քեզի սիրեմգը»: Կգան ինձ փոխարինողներ, ինձնից լավերը, բայց  ես երբեք ձեզ հանգիստ չեմ թողնի:

Գորգերի ամառը

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Ամռանը բացի չիր պատրաստելուց ու պահածոներ պատրաստելուց, լվանում ու չորացնում են կարպետներն ու գորգերը:

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Մեր գյուղում`Սոլակում, հարևաններով պայմանավորվում են, օր ընտրում, հավաքվում ու միասին գորգերը լվանում: Երեկ հենց այդ օրն էր, և քանի որ գյուղը ոչ բոլորին է ապահովել ոռոգման ջրով, գորգերը լվացինք մեր հարևանի` Մանիկ մորաքրոջ ոռոգման ջրով:

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Լվանալուց հետո յուրաքանչյուրը կանչում է իր տան տղամարդուն, որպեսզի գա ու միասին տանեն թաց ու ծանր գորգը: Տանում են, և ով ունի պատշգամբ, այդտեղ է փռում, որ չորանա, իսկ ով էլ չունի` խնդրում է հարևանին, որպեսզի իր պատշգամբում փռի և չորացնի:
Որքան հաճելի է այդ գործընթացը: Սառը ջուր, գորգ, օճառ, մաքրվող ու պայծառացող նախշեր, ծիծաղ, կատակ, հետո պատշգամբներից ասես արտասվող գորգեր… Մի խոսքով, համեցեք մեր գյուղ` կարպետ ու գորգ լվանալու:

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Լուսանկարը՝ Լաուրա Սեկոյանի

Սարս…

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Բնություն, ծառեր, ծաղիկներ, մաքուր օդ: Հա՜, հա: Էլի սարում եմ: Իմ ծառի տակ: Ինչպես միշտ ֆոտոխցիկիս հետ: Անտառային լռությունն էլ ավելի գրավիչ են դարձնում առվակի ձայնն ու ծառից ծառ թռչող անտառային գեղեցկուհիների դայլայլը:

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Եվ մի՞թե չի կարելի սա հրաշք համարել: Եթե ոչ, ապա ինչպիսի՞ն է լինում իրական հրաշքը: Չնայած, երևի թե հրաշքներ անգամ գոյություն էլ չունեն: Պարզապես մենք սովոր ենք հավատալ հրաշքների, սովոր ենք ընկնել երազանքների գիրկը, ապրել երազներով, երբեմն էլ` ինչ-որ պահ, ինչ-որ պատրանք հրաշք համարել: Պարզապես սովոր ենք, դա մեր էության մի մասն է կազմում:

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Իհարկե, հրաշքների հավատալ պետք է, հրաշքներով ապրել` ոչ: Հրաշքների հավատալն է օգնում մարդուն հասնել բարձունքների կամ ուղղակի դուրս գալ ծանր իրավիճակից:

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Ես հավատում եմ իմ հրաշքին: Ես համոզված եմ՝ այն ինչ շրջապատում է ինձ, հրաշք անվանելը հաստատ ճոխություն համարվել չի կարող: Ես սիրում եմ իմ հրաշքը, ես սիրում եմ Կոթի գյուղի սարս:

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

Լուսանկարը՝ Սերինե Հարությունյանի

davit avagyan

Մայրը

Ես սիրում եմ կենդանիներ: Դեռ փոքր հասակից շատ եմ սիրել ճագարներ: Ծնողներիս խնդրում էի, որ ինձ համար ճագար պահեն, իսկ նրանք ասում էին, երբ մեծանաս, ինքդ կպահես:

Արդեն երկու տարի է` ճագարներ եմ պահում: Դասերից բացի, իմ ամենօրյա զբաղմունքն է ճագարներին խնամելը: Ամեն օր պետք է կանաչ խոտով ապահովեմ նրանց, հաճախակի կերակրեմ: Ճագարները փոքր երեխաների նման մեծ խնամք են ուզում:

Մի անգամ բարեկամներիցս մեզ հյուր էին եկել: Երբ տեսան ճագարի ձագերին, շատ ուրախացան: Նրանք էլ էին ցանկանում ճագար պահել և խնդրեցին, որ ձագերից իրենց տամ: Իհարկե, ես մերժել չէի կարող: Հաջորդ առավոտ ես ճագարի երեք ձագերին հանեցի բնից ու տվեցի բարեկամներիս: Նրանք գնացին: Ինչպես նշել էի, ճագարները հաճախակի են ուտում: Թարմ ու կանաչ խոտ տվեցի ճագարներին: Բոլորը արագ մոտեցան խոտին, բացի այն մայր ճագարից, որի ձագերին տվել էի բարեկամներիս: Սկզբում այդքան էլ կարևորություն չտվեցի: Հետո նկատեցի, որ աշխուժության պակաս ունի մայր ճագարը: Երեկոյան նորից ոչինչ չկերավ: Չհասկացա` ինչն էր պատճառը, բայց անհանգստացա: Ամբողջ գիշեր չէի կարողանում քնել: Մտածում էի մայր ճագարի մասին, մտածում էի, թե սոված ոնց պիտի քնի: Հաջորդ առավոտ վաղ արթնացա և անմիջապես վազեցի ճագարների բնի մոտ: Մայր ճագարն անշնչացած ընկած էր բնում, սատկել էր: Հետո մտածեցի ու հասկացա, որ կենդանիներն էլ սիրտ ունեն, որ կենդանական բնազդն էլ կարող է ուժեղ լինել և կենդանու համար էլ կորստյան ցավը կարող է սպանիչ լինել:

jora petrosyan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Ծանոթություն մեդիա ճամբարից առաջ

Իմա միշտ, էդ օրն էլ առավոտ շուտ կստուգի իմ խամար արդեն կարևոր դարձուկ մէյլս, ու հանկարծ տեսա, որ ունեմ նամակ 17.am-ի անձնակազմից։  Բացեցի  և ուրախությունից բղավեցի, իսկ ձենիս ալիքները խասավ իմ սենյակից 10 մետր հեռու կայնուկ քրոջս։ Քուրս վռազ-վռազ մտավ սենյակս,  գիտեր, թե էլի մուկ եմ տեսել, ու  ասաց. 

-Ա՜յ տղա, յաքյա ջոջ տղա ես, լը էլի վախենա՞ս մկներից։
Բայց հմա պատմի լռիվ, հինքն մեանգամուց ընդունեց որոնողական հայացք ու շնորխավորեց ընձի։
…Տարօրինակ էր, չէ՞ գրելաոճս։ Նյութս ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար  որոշեցի նախաբանը գրեմ ծննդավայրիս՝ Վարդենիսի բարբառով։
Դե, արդեն երևի պարզ է, թե ինչ կը ցուցանե նյութս։ Լավ, անցնենք բուն նյութին։  Նամակս կարդալուց համարյա մեկ շաբաթ հետո ինձ ավելացրեցին ֆեյսբուքի փակ խմբում։ Բոլորս ներկայացանք։  Ընկերության հայտ ուղարկեցի բոլոր թղթակիցներին։ Սկսեցի մտերմանալ մի քանի հոգու հետ,  առանձնապես՝ Առմի, Գայուշի,  Կարուշի, Լյուբուշի, Սերինեի և Լուսիի հետ (թերևս,  դրանք մեր որոշած անուններն են,  մեզ համար):  Բացեցինք մեր զրուցարանը,  ասել է թե`չաթ: Ու սկսվե՜ց խառնաշփոթը.  գրում ենք իրար հերթ չտալով,  քննարկում ենք բոլոր էն խենթությունները, որոնք պիտի անենք (վա՜յ, պիտի չասեի): Ու գիտե՞ք ո՞րն է ամենալավը, որ յոթս էլ խենթ ենք։ Դե, իսկ վերջում, ինչպես ասում է Առմը.
-Դբա լավը…

seroja baboyan

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Մինչև և հետո

Օրը բարի էր, չնայած որ Նարեկի պապիկի սովետական 24-ի մեջ դարձել էի շախմատի ձի, իսկ 24-ը` իմ խաղատախտակը, որով մենք սլանում էինք դեպի Երևան: Սլանում  էինք, բա չէ՞: Վաթսուն կիլոմետր ժամ արագություն, մաքսիմալ արագություն, որը մենք զարգացրել էինք ամբողջ ճանապարհին: Լավ, անցանք:

Երկու ժամ մինչ Խամաճիկների թատրոնը հասնելը, մենք, այսինքն ես ու Նարեկը, անցկացրել ենք արկածներ փնտրելով: Դե, արկածներ էդքան էլ չէ, բայց պոկեմոններ հաստատ փնտրելով:
Ոնց ասել էր Լիլիթը, մենք հավաքվեցինք Մաշտոցի պողոտայում: Առաջինը տեսա Կարինեին ու Ռուզաննային, նստած Խամաճիկների թատրոնի դիմացի նստարանին, այնուհետև` Ժորա, Արման, Դավիթ, Գայանե, Խաչիկ… Նկարներից ենթադրելով ես մի քանիսի մասին, չակերտավոր ասած, կարծիք էի կազմել, ուրեմն:

Ժորա` թաղի «աբրած» տղա, վերև սանրած մազերով «քյառթու»:

Առմ` քիմիկոս (սպիտակ մազերից ենթադրելով), միշտ կխոսի գիտությունից:

Գայանե` Ֆեյսբուքի պատի նկարից ենթադրեցի, որ լուրջ դեմք ա, գործից հասկանում ա:

Էսքանը, երևի:
Չէ, էսքանը չէ: Ասեմ, որ բոլորի մասին իմ պատկերացումը փոխել եմ: Լավն են իրենք:

Հ.Գ Հա, մի բան էլ. ես ունեմ թույլտվություն` հրապարակելու իրենց մասին իմ կարծիքը: Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են:
Էս նյութը գրելու ընթացքում մի միտք առաջացավ, գիտեք՞: Ուրեմն, մարտահրավերի տեսքով: Էս նյութի նման նյութ եք գրում ու ձեր կարծիքները երեխեքի մասին մինչև ծանոթանալը հայտնում: Մարտահրավեր եմ նետում Արման Արշակ-Շահբազյանին, Ժորա Պետրոսյանին, Գայանե Ավագյանին և Դավիթ Ալեքսանյանին:

Աղվերանի մեդիա ճամբար. Ֆրունզիկ պաբը

Մեդիա ճամբար, օր 2-րդ, անսահման հետաքրքիր հուշեր և հույզեր: Ըստ օրակարգի  նախատեսված էր գնալ գյուղ և լուսանկարել ամեն ինչ:

Հավաքվեց  հիանալի խումբ, և գնացինք Արզական գյուղ: Սիրալիր գյուղացիների օգնությամբ մի պահ մոռացանք, որ մենք անծանոթ միջավայրում ենք և սկսեցինք լուսանկարել ու միաժամանակ հաճելի զրույցի բռնվել գյուղացիների հետ: Գյուղում ամեն ինչ շատ գեղեցիկ էր, բայց քանի որ ես անտարբեր չեմ կարողանում անցնել երիցուկների կողքով, նկարեցի դրանք մի տան բակում:

Լուսանկարը` Անուշ Հովհաննիսյանի

Լուսանկարը` Անուշ Հովհաննիսյանի

Մոտեցա և սկսեցի հիանալ ծաղիկների գեղեցկությամբ` չմոռանալով նկարել, որ միշտ անթառամ մնան ինձ մոտ: Այդ տանը, որտեղ ծաղկել էին հրաշալի երիցուկները, ապրում էր մի հրաշալի և հյուրասեր ընտանիք, որտեղ շատ հետաքրքիր պապիկ գտանք՝ Ֆրունզիկ պապիկին:

Նա թիթեղագործ էր, պատրաստում էր դույլեր, վառարանի խողովակներ և այլն: Նա միանգամից սկսեց իր աշխատանքը նկարագրել բոլոր մանրամասնություններով:

Լուսանկարը` Անի Ավետիսյանի

Լուսանկարը` Անի Ավետիսյանի

Իմացանք, որ պապիկը նաև շատ է սիրում բույսեր ու ծառեր աճեցնել, իսկ այդ ամենի մեջ զարմանալին այն էր, որ նա մշակում էր անգամ բանանի ծառ:

Լուսանկարը` Անի Ավետիսյանի

Լուսանկարը` Անի Ավետիսյանի

Մեր հետաքրքրությունը ու զարմանքը տեսնելով նա ավելի ուրախացավ ու նշեց, որ ծառը մի քանի տարի է, ինչ բերք է տալիս: Մոռացանք տան մեծ տիկնոջը՝ տատիկին, ով այդ հրաշալի բակը ամբողջությամբ պատել էր ծիրանի հրաշալի չրով: Իսկ տանտիրուհին մեզ հյուրասիրեց գաթա, որը ի դեպ, շատ տաք էր, քանի որ նոր էր թխած:

Մի խոսքով, գունեղ ընտանիք էր, որտեղ ամեն մարդ իր աշխատանքով նոր գույներ էր հաղորդում:

Հ.Գ. Իսկ ինչո՞ւ պաբը, այլ ոչ թե` պապը, դա մի ուրիշ պատմություն է, որը հորինեց մեր շատ լավ ընկեր Հովնանը: